|
Tweet |
Nizip Kasaplar ve Celepçiler Odası Başkanı Osman Şimşek Güven Tazeledi
Nizip Kasaplar ve Celepçiler Odası Başkanlığı için gerçekleştirilen olağan genel kurul toplantısında, mevcut Başkan Osman Şimşek tek listeyle girdiği seçimde kullanılan 41 oyun tamamını alarak yeniden başkanlığa seçildi. Üyelerin tam desteğini alan Şimşek, güven tazeleyerek görevine devam etti.
Genel kurul toplantısı Nizip Şahinbey Kültür Merkezi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Toplantıya; Türkiye Kasaplar, Besiciler Et ve Et Ürünleri Esnaf ve Sanatkarları Federasyonu Başkanı Osman Yardımcı, siyasi parti temsilcileri, STK başkanları, oda yöneticileri ve çok sayıda kasap esnafı katıldı.
Toplantıda konuşan Türkiye Kasaplar, Besiciler Et ve Et Ürünleri Esnaf ve Sanatkarları Federasyonu Başkanı Osman Yardımcı, Nizip Kasaplar ve Celepçiler Odası’nın birlik ve beraberlik içerisinde örnek bir yapı sergilediğini belirterek,“Osman Şimşek başkanımızın tüm üyelerin oyunu alarak yeniden seçilmesi, esnafın kendisine duyduğu güvenin en açık göstergesidir. Kendisine ve yönetimine yeni dönemde başarılar diliyorum.”
ifadelerini kullandı.
Yeniden başkan seçilen Nizip Kasaplar ve Celepçiler Odası Başkanı Osman Şimşek ise yaptığı teşekkür konuşmasında, kendisine verilen destekten dolayı tüm üyelere teşekkür ederek,“Bizleri bu göreve layık gören tüm esnafımıza şükranlarımı sunuyorum. Yeni dönemde de kasap esnafımızın sorunlarını çözmek, odamızı daha güçlü bir yapıya kavuşturmak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.
Genel kurul, dilek ve temennilerin ardından sona erdi.
#Nizip
#KasaplarOdası
#OsmanŞimşek
#GenelKurul
#Esnaf
#STK
#NizipHaberleri
#KasapEsnafı