|
Tweet |
Yeniden Refah Partisi Nizip İlçe Başkanlığı ve Milli Gençlik Derneği Nizip İlçe Başkanlığı olarak, Muharrem ayının manevi ikliminde birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmek amacıyla Osmanlı Parkı'nda aşure ikramı programımızı gerçekleştirdik.
Programımıza; Genel Başkan Yardımcımız Şükrü Yılmaz, İl Başkanımız Sedat Yıldız, Şahinbey Belediye Meclis Üyemiz Mecit Şahan, Nizip İlçe Başkanımız Abdullah Kılıçparlar, Şahinbey İlçe Başkanımız Emre Öztürk, Oğuzeli İlçe Başkanımız Metin Can Doğan, Karkamış İlçe Başkanımız Dede Mehmet Yılmaz, Milli Gençlik Derneği Nizip İlçe Başkanımız Mustafa Bilici, Nizip Gençlik Kolları Başkanımız Mustafa Yavuz, Nizip Kadın Kolları Başkanımız Nigar Ağaç, Nizip Belediye Meclis Üyelerimiz Bekir Şen ve Emine Polat ile yönetim kurulu üyelerimiz katılım sağladı.
Hemşehrilerimizle bir araya geldiğimiz programda paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin bereketini hep birlikte yaşadık. Vatandaşlarımızın yoğun ilgisi ve samimi sohbetleri programımıza ayrı bir anlam kattı.
Katılım sağlayan tüm misafirlerimize ve hemşehrilerimize teşekkür ediyor, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını temenni ediyoruz.