|
Tweet |
Nizip Kaymakamı Osman Uğurlu’dan Vatandaşlara Aşure İkramı
Nizip Kaymakamı Osman Uğurlu, Muharrem ayı dolayısıyla Millet Bahçesi’nde düzenlenen programda vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramında bulundu.
Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatıldığı etkinlikte vatandaşlarla sohbet eden Kaymakam Uğurlu, aşure geleneğinin toplumsal dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli değerlerden biri olduğunu belirtti.
Yoğun katılımın olduğu programda vatandaşlar, düzenlenen etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirirken, aşure ikramı sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleştirildi. Etkinlik, vatandaşlarla yapılan sohbetlerin ardından sona erdi.