|
Tweet |
Nizip Madeni Sanatkârlar Odası’nda Başkanlık Seçimi Heyecanı
NİZİP – Nizip Madeni Sanatkârlar Odası’nın başkanlık seçimi için oy kullanma işlemi bugün başladı. Oda üyeleri, yeni başkanı belirlemek üzere sandık başına giderek oylarını kullanıyor.
Seçimde başkanlık için Hüseyin Kök ile Yakup Kurt yarışıyor. Seçim sürecinin demokratik bir ortamda geçtiği gözlenirken, iki aday oy verme işlemi sırasında samimi bir şekilde bir araya gelerek fotoğraf çektirdi. Bu görüntüler, seçim atmosferinin dostane bir havada sürdüğünü gösterdi.
Seçmen üyeler gün boyunca oylarını kullanmaya devam ederken, sandıkların kapanmasının ardından oy sayımına geçilecek. Seçim sonuçlarının oy verme işleminin tamamlanmasının ardından kamuoyuna açıklanması bekleniyor.
Nizip Madeni Sanatkârlar Odası’nda yapılacak başkanlık seçiminin, oda üyeleri ve ilçe esnafı için hayırlı olması temenni ediliyor.