|
Tweet |
Yeniden Refah Partisi Nizip İlçe Başkanlığı’nda Bayramlaşma Programı Düzenlendi
#YenidenRefahPartisi #Nizip İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen geleneksel bayramlaşma programı, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Programda birlik, beraberlik ve kardeşlik vurgusu ön plana çıktı.
İlçe Başkanı Abdullah Kılıçparlar ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa; yönetim kurulu üyeleri, Belediye Meclis Üyesi Bekir Şen, MGD Nizip İlçe Başkanı Mustafa Bilici ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Bayramın ruhuna yakışır şekilde sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleşen programda, teşkilat mensupları ile vatandaşlar bir araya gelerek bayram sevincini paylaştı. Karşılıklı sohbetler, tebessümler ve iyi dilekler eşliğinde birlik ve beraberlik duyguları bir kez daha pekiştirildi.
Program sonunda katılımcılara teşekkür edilerek, bayramın huzur, bereket ve kardeşlik duygularını daim kılması temennisinde bulunuldu.