ÜNİVERSİTELER NEDEN GEÇ AÇILIYOR.
EĞİTİMSİZ GENÇLİK Mİ YETİŞTİRİLİYOR.
Üniversiteler 2 Ekim açılacak diye açıklama yapmışlar. 2 yıl covid 1 yıl depremden dolayı kapılarınızı açmadınız.En son Depremde 10 İlimiz zarar gördü.Baştacı kabul ediyoruz geriye kalan 71 il sizde ne oldu ki kapılarınızı üniversite de okuyan gençlere kapattınız. 2 yıllıklar okumadan diploma sahibi oldular hiç eğitim almadan, 4 yıllıklar ise son yıl 2023-2024 yılını bırakınca rahat rahat eğitimlerini alsınlar,yazık değil mi bilmeden ölçmeden 1 aylık eğitimlerini çalıyorsunuz.zaten eğitim kalitesi düştü.Bari bırakın Gençleri eğitimlerini rahat rahat alsınlar. YÖK kalitesini düşürüyor.
Üniversitelerde doğru dürüst akademisyen kalmadı ünüversitede kaliteli yetiştirilmiş kadrolu hocalarda hep yurt dışına gittiler. Gençlerimiz yeterli eğitim almayınca tabiki sınavlarda 0 çekiyor.kaliteli,seviyeli eğitim,tecrübeli bilgili üniversiteligençlik istiyoruz.
Saygılarımla
Toplu iğne köşe yazarı Yaşar POLAT