Bugün ki köşemizi Rahmetli Kuzey Kıbrıs Türk cumhuriyeti eski Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş’ın bu güzel sözleriyle ilgili yazımı kaleme aldım .”:Önemli olan her devrin adamı olmak değil; her devirde adam olmaktır." Gerçekten günümüzde öyle insanlar var ki kendini adete başkasına yama yapmak için kılıktan kılığa giriyor,yalakanın önünde gidiyor,yaranmak için arkadaşının ,ahbabını,hatta kardeşini kalbini kırararak,siyasetçinin kucağına atlıyor.Halbuki bilmiyor siyasetçi sen varsan kendisi var,seni kullanarak bir yerlere gelmiş ve seni merdiven gibi kullanmıştır. Kendi eksenine göre hareket eden bir insanın toplumda karşılığı vardır, toplum onu yüceltir ve layık olduğu değere göre değer verir.Kendisini kullandırmayan bir şahıs,gerek siyaset ,gerek günlük hayatta her zaman baştacı ve söylediği söz kanun niteliğindedir.Ama malesef günümüz siyasetinde menfaatlar çatıştığı için herkes birbirinde samimi gözüküyor,aslında hiç biri birbirini sevmiyor.Bu da kendi kendi kandırmak demekdir.Günümüzün çağında insan oğlu kendi çıkarlar doğrultusunda zivadan çıkmış,dostluklar ve arkadaşlarına çıkar ilişkisine dönmüştür.Birisi gelip Günaydın demesi lazım.Yazıktır,nasıl bir toplum olmuşuz,insanlıktan nasibimizi almamışız.Gerçekçi bir toplum için bir önce bu uykudan uyanmamız lazım.Yoksa gençlik elden gidiyor.Bir önce asıllımıza dönmemiz lazım.yalakalıkla bir yere varılmaz,bir yere çakılır,kalırsın,kimse seni yerden kaldırmaz.o zaman iş işten geçmiştir.Saygılarımla ..Toplu iğne köşe yazarı Yaşar POLAT
Bu yazı 1044 defa okunmuştur.