SİYASİ GENEL BAŞKANLARINIMIZA ÇAĞRIMIZ..
.BU ÜLKE HEPİMİZİN
Sevginin barışın,beraberliğin ve huzurun çok önemli olduğu bu günlerde ülke olarak kenetlenmemiz olduğu bu dönemlerde nelerle uğraşıyoruz.Devlet büyüklerin birbirine karşı şahşi kinleri maalesef ulusça milletçe çekiyoruz.gerçekten cennet gibi bu güzel bu ülkeyi kısır döngüye dönüştürüyoruz.senlik ve benlik kavgalara dönüştürüyüz.Liderler şahşi menfaatlerinden vazgeçip ,ülkenin geleceğine bakmalı...ülkeme huzur ve beraberlik mesajları verilmeli,ülke rahatlamalı,zaten huzura ihtiyacımız var.Liderler geriye baktığında eski liderlerin birbirine karşı kibarlığı ve usulleri daha saygılı ve o nazik olmasına karşı şimdi genel başkanları adeta birbirine kavga için kenetlenmiştir. Lütfen bu güzelim ülkeyi kutuplaşmayın.milli irade içinde birbirinize karşı saygılı olun.zaten millet bunalmıştır. Birde siz bunaltmayın,bu basit şeyler ;verecek bu ülkenin zaman kaybı yok.Bir evvel ülke normal eksene dönmeli,çünkü içten ve dıştan zaten yıpratılıyor,bunlara meydan vermemek lazım.zaman kenetlenme zamanı,el birliğiyle tüm özveriyle,herkes fedakarlık yaparak bu ülkeyi yüceltmek lazım.ülkemi,bayrağımı ve milletimi seven biri olarak,devlet büyüklerimizden özveri istiyoruz,huzur istiyoruz. ekonomi ve siyaset ergeç yerine oturur,refaha ulaşırız.önemli olan beraberlik ve huzur... Saygılarımla,
#Topluİğneköşeyazarı #YaşarPolat #Nizip
Bu yazı 902 defa okunmuştur.