Sevginin, hoşgörünün barışın, beraberliğin ve huzurun çok önemli olduğu bu günlerde ülke olarak kenetlenmemiz olduğu bu dönemlerde nelerle uğraşıyoruz. Devlet büyüklerin birbirine karşı şahsi kinlerini maalesef ulusça milletçe çekiyoruz. Gerçekten cennet gibi bu güzel bu ülkeyi, kısır döngüye dönüştürüyoruz. Senlik ve benlik kavgalara dönüştürüyoruz. Liderler şahsi menfaatlerinden vazgeçip, ülkenin geleceğine bakmalı...
Ülkemize bu cennet vatanımıza huzur ve beraberlik mesajları verilmeli, ülke rahatlamalı, zaten huzura ihtiyacımız var. Liderler geriye baktığında eski liderlerin birbirine karşı kibarlığı ve usulleri daha saygılı ve nazik olmasına karşı şimdi genel başkanları adeta birbirine kavga için kenetlenmiştir. Lütfen bu güzelim ülkeyi kutuplaştırmayın. Millî irade içinde birbirinize karşı saygılı olun. Zaten ekonomik nedenlerle millet bunalmıştır. Birde siz bunaltmayın, bu basit şeyler; verecek bu ülkenin zaman kaybı yok. Bir evvel Bu güzel ülkemiz normal eksene dönmeli, çünkü içten ve dıştan zaten yıpratılıyor, bunlara meydan vermemek lazım. Zaman kenetlenme zamanı, el birliğiyle tüm özveriyle, herkes fedakârlık yaparak bu ülkeyi yüceltmek lazım. Ülkemi, bayrağımı ve milletimi seven biri olarak, devlet büyüklerimizden özveri istiyoruz, huzur istiyoruz. Ekonomi ve siyaset er geç yerine oturur, refaha ulaşırız. Önemli olan beraberlik ve huzur... Saygılarımla