İnsanoğlu her zaman kendini yenilemeli.Kendiyle yüzleşmeli,olaylara gerçek yüzle bakmalı,doğru varken yalan niye....gerçek değişim eski şeyleri farklı görmeye başlamaktır. Penceren kirliyse dışarı çıkıp manzarayı parlatman boşunadır. Eğer siz kendinizi sevmiyorsanız başkaları sizi neden sevsin?Eğer kendinize yön arıyorsanız yolunu kaybetmiş birine sormayın.
Geçmişi bir kitap gibi kullanın, eviniz gibi değil.Acı, mutluluğa göre daha çok şarkı bestelemiştir.kendiniz icin yaşayın başkaları icin değil. .Her davranışında başkalarının onayını arayan kimseler hayatin birçok güzelliğini ıskalar.Gülümseyin.Kahkaha ruhun dansıdır…mutluluk sizinle olsun.mutluluğu siz yakalayın.mutluluğu yakalamak zor değil,gerçeklerle yüzleşin,mutluluğu yakalayın.Mutlu ve Sevinçi dostlarınız paylaşın tüm insanlar mutlu olsun.Mutlu kalın .sevgiyle ...
Toplu iğne köşe yazarı Yaşar Polat