NURDAĞI VE İSLAHİYE İZLENİMLERİM
06.02.2023 tarihi yüzyılın felaketinde Nurdağı ve İslahiye ilçesinde yardım amaçlı ve yara sarılmasında acaba bir şey yaparmıyız diye elimizde ne gelirse arabımıza koyduk.Hemem Nurdağın girişinde fark ediliyor şehirin sesizliğ,acıların yüreğimize vurduğunu o Anda bittiğini hissediyorsun.Binaların yıkıldığı,
yıkılmayanlarında çöktüğü her an yıkılacak belli...Nurdağ'ında vatandaş çaresizlik,herkesin bir acıklı ve dramatik bir hikayesi var.her dokunduğumuzda gözyaşları sel oluyor. Depremzedelere yardım için gittiğimizde sadece kendine lazım olanı istiyor kesinlikle lazım olmıyan almıyor,uzattınız bir şey ezikliğini hissediyorlar.(onlara bizde olabilirdik.sizde bize yardım eli uzatmayacakmıdınız,dediğimizde duygulandıklarını gözlerinizden anlıyorsunuz.)
Nurdağ ve İslahiye ilçemizde yıkılan evlerde ne polis ne asker kesinlikle beklemiyor,kimse yıkılan evlere yaklaşmıyor eşyalar ve kıymetli beyaz eşyalar vb dışarda kimse elini vurmuyor,hatta dışarı savrulan ev eşyalarını toplayıp,inşaatın yanına bırakıyor. Gerçekten Depremzedelere sanki ders almış gibi...
Yıkıp virane şehir İslahiye ve Nurdağı geçmiş olsun.Allahım bir daha böyle acılar yaşatmasın.
Saygılarımla