Bence evet gerçekten çok iyi yönetiliyor.Türkiyenin tamamını ele aldığında gerçekten 20 yıldır çok güzel yönetilmiş ve kendini bu süre içersinde çevre mimarisi,yeşil parklarıyla kendini göstermiştir.Diğer ilçeler ve hatta illerde karşılaştırdığımızda zaman,ilçemiz de göze çarpan eşsiz bir güzellik göze çarpıyor.Osmanlı parkı,Millet bahçesi,Osmanlı parkı,istasyon mahallesinde bulunan şehitler parkı gerçekten özenle dizayn edilmiştir.Nizip’imize renk katmıştır.Diger yandan Zeugma su deposu yanında ve karpuzatan sosyal tesisleri mesira alanı çok ilçenin gıpta ile bakılacak bir mesire ve seyir haline gelmiştir. Bu da demek ki NİZİP İYİ YÖNETİLİYOR.mimarisi olarak ele alırsak kuzey ve güney olarak göze çarpacak planlı ve eşsiz güzellikte binalar hemen göze çarpmaktadır.zaten denmez mi ki bir mal ve eşya menkul ve gayrimenkul pahalı ise demek değeri ve kıymeti vardır.Nizip’te ortalama bir daire 2.milyon ile 2.500 milyon arasındadır.Bu da Şirin İlçemizin Marka olduğunu gösteriyor.Bu da demek ki NİZİP İYİ YÖNETİLİYOR.Temizlik konularında yaklaşık 20 yıldır hiç eleştiler duymadım.ve görmedim sistemli şekilde emekçi arkadaşlar rutin şekilde her sabah pırıl pırıl şehri tertemiz ediyorlar.Hiç bir sıkıntı olmuyor ve çöpler seri şekilde alınıyor.Hiç bir sıkıntı var mı ? Var diyen varsa vicdanı sorgularım.Temizlik konusunda demek ki NİZİP İYİ YÖNETİLİYOR. Corina vürüsü belasında NİZİP Belediye Başkanı ve NİZİP kaymakamlığı Harika bir süreçi yönettiler,her taraf ilaçlandı,hijyenik konusunda öyle titiz davrandılar ki çok ilçe NİZİP ilçemizi örnek alarak çalışma yaptı.Esnaf,araçlar ,okullar, ve tüm mahaller yıkanarak ilaçlanarak hijyenik bir ortam yaratıldı.Maske konusunda gözle görülür şekilde ilçemiz hiç bir sıkıntısı çekmedi.Gerçekten bu pandemi Sürecinde NİZİP ÇOK GÜZEL YÖNETİLDİ. Nizip Emniyet müdürlüğü personelli bu pandeminde dolayı sokağa çıkma yasağında harika bir yönetim gösterdi.Vatandaşı fazla sıkmadı,titiz çalışmaları sonucunda ,vatandaş polis ve bekçi arkadaşlarımızla el ele kol kolla süreci olaysız yönettiler.Burda en büyük pay İlçe Emniyet müdürümüz Fazlım Demir bey ve ekibidir. NİZİP ÇOK GÜZEL YÖNETİLİYOR.Tabiki sağlık personeli de hakkını yememek lazım.Onlarda özverili ve fedakarca bir mesai yaptılar.Onlara da teşekkür...NİZİP Belediye Başkanı mehmet Sarı ve NİZİP Kaymakamı Oğuz Alp ÇAĞLAR bey hizmet ettikleri süre içersinde NİZİP'İMİZİ ÇOK GÜZEL YÖNETİYORLAR.
Vatandaşın çoğu hallerinde memnun. Bizlerde şirin ve Eşsiz Nizip’imize hizmet ettikleri için Teşekkür ederiz.Saygılarımla Toplu iğne köşesi Yazarı Yaşar POLAT 09.06.2023