MEMLEKETİMİN GÜZEL İNSANLARI..
'Tanıdığım en güzel insanlar, yenilgiyi , acıyı, mücadeleyi ve kaybı yaşamış olan ve dipler den çıkış yolunu bulmuş insanlardır.
Bu kişiler yaşama karşı geliştirdikleri kendine has takdir, direniş , duyarlılık ve anlayışla; şefkat, nezaket, bilgelik ve derin sevgiden kaynaklanan bir ilgi ve sorumlulukla doludurlar.
Güzel insanlar öylece ortaya çıkmazlar; onlar oluşurlar.'
Bu yazı 1073 defa okunmuştur.