ADİL VE TARAFSIZ BASIN TEMEL FELSEFEMİZ.
Bizim kalemimiz Hz. Ömer'in kalemidir. Birileri istedi diye yazmıyoruz. Biz öyle istedik öyle yazıyoruz. Nizip Tercüman Gazetesinin tarafsızlığını, bağımsızlığını ve ilkesini, kimse tartışamaz. Çünkü biz demokrasinin vazgeçilmez ilkesi çoğulcu demokrasi ve siyasi parti temsilcileri olduğuna inanıyoruz. İktidar partisi bizim için ne kadar önemli ise muhalefet partisi de onun kadar önemlidir. Çünkü muhalefet denetim ve kontrol sistemi sayesinde iktidarı kontrolü altına alır. Biz de bu yüzden tüm siyasi partilere eşit davranmak zorundayız. Çünkü demokrasinin çakıl taşlarına ve siyasi görüşlere mümkün olduğunca ince dokup sık eliyoruz. Bazı siyasi parti başkanları yakınlığı ve dostluğumuz fazla olabilir bunu da karşı tarafın bize verdiği değerden kaynaklanıyor. Bize bir adım gelene iki adım gidiyoruz. Bu benim temel felsefem. Yoksa hiç bir zaman art niyet beslemem. Özellikle Nizip ilçemizde her siyasi parti temsilcisine saygım sonsuz. Bir tanesi dahi Nizip Tercüman Gazetesi ve TercümanTV bizim programız var etkinliğimiz var, vekillerimiz ziyarete geliyor sizi davet ediyoruz demişler ise biz gitmemiş isek hemen bizi eleştirsinler. Gerçekten seversiniz sevmezsiniz biz tüm siyasi partileri seviyoruz. Baş tacı ederiz. Saygı duyduğumuz halde sırf eleştiri olsun diye kimse bizi yargılayamaz. Biz her zaman tarafsız ve adaletli ilkelerinden ödün vermeyen basın kuruluşuyuz. Tüm siyasi partilere eşit mesafedeyiz. Sırf yazmak için iktidarı eleştirmeyiz. Güzel taraflarını da yazarız, yanlışları da yazarız ama iktidar karşıtları doğru yazmadığımızı bahane ederek bizim tarafsızlığımıza gölge düşürmeyin. Ne zaman muhalefet partileri çağırdı biz gitmedik, haberlerini yapmadık soruyorum. Tüm Nizip İlçe başkanlardan rica ediyorum yazsınlar.
Hepsine saygı duyuyorum. Biliyorum bizi sadece 3-4 kişi eleştiriyor. Büyük çoğunluk yazılarımızı okuyarak destek veriyor takdir ediyorlar. Böyle şeyler de olur herkes sevecek diye bir şey yok. Eleştirilere de kızmıyorum aksine seviyorum. Lütfen eleştiriler yaparken biraz düşünelim. Demokrasinin temel taşı olan siyasi partilere saygı duyuyorum. Saygı ve selamlarımla.