Cumhuriyet değerlere,Sahip çıkmak uğruna her yılda olduğu gibi Nizip’te de Cumhuriyet Bayram kutlandı. ama nasıl çocukluğumuzun,gençliğimizin bayramlarda gibi çoşku ve ruhu göremedim. Cumhuriyet bayramı bir hafta önceden çocuklar hazırlık çalışması yapardı,her okulun bandosu çalınır .( bir hafta içinde okullarda bando çalışmasında trampet,borazan ve zilller her taraftan duyulurdu).cumhuriyet öyle çoşkulu geçerdi.Nizip stadyumda aileler stadı tıklım tıklım doldururdu.elmalı şeker,pamuklu şeker satılırdı.of of anam nerede o cumhuriyet bayramları..... maalesef her nedense bunların artık hiç bir yok sebebi söylemeye gerek yok ? Herkes bilmeli ki Mustafa kemal #ATATÜRK 'un bu sözleri gençlerimizin mazisinde kaldı “Ey yükselen yeni nesil! İstikbal sizsiniz. Cumhuriyeti biz kurduk onu yükseltecek ve yaşatacak sizsiniz.
Geleceğe güçlü biçimde ulaşabilmek Cumhuriyetimizi korumak ve yaşatmakla olanaklıdır.” Cumhuriyet sahip çıkamıyoruz yada yeterince....Türk gençliği olarak cumhuriyeti korumak vazifemiz....” Toplu iğne köşe yazarı “olarak cumhuriyetimiz kutlu olsun. Saygılarımla