GENÇLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM.
Gençler hayatta pozitif bakmayı ve geleceğe umutla bakmalı asla karamsar olmamalı,hırs ve çalışmayla herşeyin elde edileceği öğrenmeli ,şunu bilmelidir ki kimsenin hayatı dışarıdan göründüğü gibi değil. Hepimizin kendimize göre gerek kişisel ve sosyal hayatında gerek ekmek davasında yaşadığı zorluklar var. Hayat bana şunu öğretti; hiç bir gece sonsuza dek sürmüyor bütün yollar yokuş değil. Allah'ım her sınavın arkasından bir huzur ve ferahlık veriyor. Yeterki inancımızı ve kalbimizdeki bütün kainatı kucaklayan aşk'ı hep canlı tutalım. Her sabah her şeye rağmen gün içinde mücadelemize destek olacak bir şeylere yaslanalım ve bunu icimizde bulalım. Başka insanlarda başka olaylarda başka sebeplerde değil. İyi insanlar olalım yani ve insan kalalım..bir gün hayat sizede güleceğini unutmamak lazım ve sıra sizde diyecek ...saygılarımla...
Bu yazı 1284 defa okunmuştur.