Ne zaman sokak bir köpek ve kedi görsem açıktığım zaman ve çaresiz kaldığım günler aklıma gelir.Bu soğuk kış günü ağzı yok,isteyebileceği ve gidecekleri bir yuvaları yok..sokak sokak yiyecek ve içecek bir lokma ekmek ve bir tas su...hemen derim ki kendi kendime bu zavallı hayvanlar kısmetlerini nerede buluyor? Gerçekten o duygu ve hisselerim beni alıp götürüyor... çaresiz bir şekilde etrafımızda sessizce geziyorlar..insanlık namına bu sokak hayvanlara elimizde geldiğince ekmek vs gibi bir şeyler verirsek aç kalmamak adına buda Alllahın yaratığı bir can olduğu için yaradan aşkına sahip çıkmak lazım .Doğanın dengesine bozmayalım .Hayvanların yaratılış amaçları farklı farklıdır. Herbiri doğayı korumak adına yaradan tarafında hesaplanarak görevlendirilmiştir saygılarımla Toplu iğne köşe yazarı Yaşar POLAT.