Tahmazoğlu'ndan milli eğitim müdürlüğüne atanan Erdal Kılıç’a tebrik mesajı.
Şahinbey Belediye başkanı Mehmet Tahmazoğlu: “
Uzun yıllar birlikte çalıştığımız, başarılarına tanık olduğum değerli müdürümüz Erdal Kılınç'ın Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanmasını memnuniyetle öğrendim.
Şehrimize değerli katkılar sağlayacağına yürekten inanıyor, yeni görevinde başarılar diliyorum.” dedi
Kaynak: Nizip Tercüman Gazetesi
Editör: Lamia Kurt
Bu haber 507 defa okunmuştur.