|
Tweet |
Rümeysa & Emre
Akdoğan ve Özdemir Aileleri
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Fatma Şahin’in teşrifleriyle; kıymetli şahitler ve değerli davetlilerin katılımı eşliğinde nikâh akdi gerçekleştirilen Rümeysa ve Emre çiftini en içten dileklerimizle tebrik ediyoruz.
Hayatlarını birleştirerek kutsal bir birlikteliğe adım atan kıymetli çiftimize; karşılıklı sevgi, saygı ve anlayış temelinde şekillenecek evlilik hayatlarında sağlık, huzur ve esenlik içinde, mutluluk dolu bir ömür diliyoruz.
Bu anlamlı gün vesilesiyle, ailelerini ve emeği geçen tüm paydaşları da tebrik ediyor; Rümeysa ve Emre çiftine birlikte geçirecekleri hayat yolculuğunda başarı, bereket ve en güzel yarınlar temenni ederiz
Nizip tercüman gazetesi