|
Tweet |
NTB BAŞKANLARINDAN 6 ŞUBAT DEPREMİ ANMA MESAJI
Nizip Ticaret Borsası (NTB) Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Sarı ve Meclis Başkanı Ahmet Polat, 6 Şubat depremlerinin 3’üncü yıl dönümü dolayısıyla anma mesajı yayımladı.
NTB Başkanları, asrın felaketinde hayatını kaybeden vatandaşları rahmetle yad ederek, bir daha böylesi acılar yaşanmaması temennisinde bulundu.
NTB Başkanları anma mesajında şu ifadelere yer verdi: “6 Şubat 2023’te yaşanan, binlerce vatandaşımızın hayatını kaybettiği Kahramanmaraş, Hatay, Adıyaman, Osmaniye, Gaziantep, Şanlıurfa, Malatya, Diyarbakır, Adana, Kilis ve Elazığ’da büyük yıkımlara neden olan deprem felaketlerinin üzerinden 3 yıl geçti.
Asrın felaketi olarak adlandırılan depremde maalesef 50 binin üzerinde canımızı kaybettik. Binlerce insanımız bu yıkımlarda yaralandı ve yakınlarını kaybetti. Büyük travmalara sebebiyet veren deprem felaketi geride sadece yıkılan binalar, yarım kalan hayaller değil aynı zamanda hiçbir zaman kapanmayacak derin yaralarda bıraktı. Hüznün kelimelerle ifade edilemediği bu dönemde, deprem bölgesindeki vatandaşlarımızın en büyük tesellisi tüm Türkiye’nin yaşanan bu zorluklar karşısında birlikte örnek bir duruş sergileyerek, tek yürek olması oldu. Yaraların kardeşlik ruhu ve el birliğiyle sarıldığı bu süreçte bizde Nizip Ticaret Borsası olarak her zaman depremzedelerin yanında olduk.
Çatı kuruluşumuz TOBB ve diğer yerel yönetimlerimizle birlikte depremden fazla etkilenen bölgelere yönelik yardım kampanyaları düzenledik. İslâhiye ve Nurdağı ilçelerimizde yer alan işletmelerimizde incelemelerde bulunarak iktisadi faaliyetlerin yeniden başlaması için ilgili bakanlarımıza hazırladığımız raporlar sunduk, ilgili kurumlarla sürekli temas halinde bulunduk. Bundan sonra da şehrimizin ve bölgemizin toparlanma sürecine katkı sağlamak amacıyla var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.
Yaşanan bu zorlu süreçte dayanışma kültürüyle acılarımızı paylaşan, yardım elini uzatan, dualarında bizlere yer veren aziz milletimize, depremin ilk anından itibaren canları pahasında arama kurtarma faaliyetlerine katılan tüm resmi ve sivil kuruluşlara, gönüllülere ve bölgemizin yeniden toparlanması için tüm imkanlarını seferber eden kamu kuruluşlarımıza teşekkür ediyoruz.
Depremde yaşamını yitiren vatandaşlarımızı bir kez daha saygı ve rahmetle yad ediyor, ailelerine sabır ve başsağlığı diliyoruz. Allah bir daha böylesi acılar yaşatmasın.”