Vatandaşların sağlığını korumak için belli aralıklarla ilçe merkezindeki fırınlarda denetimlerini sürdüren Nizip Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, işyerlerinde genel hijyen denetimi, üretimde kullanılan hammaddelerin uygunluğu ve ekmek gramajlarını kontrol etti.
Denetimlerin devam edeceğini belirten yetkililer, ’’Zabıta Müdürlüğümüze bağlı ekiplerimiz ekmek gramajlarıyla birlikte hijyen denetimlerini yapıyorlar. Şu ana kadar yaptığımız denetimlerde herhangi bir sıkıntı ile karşılaşmadık. Denetimlerimizi sık sık yapmaya devam edeceğiz. Burada amacımız fırıncılarımızın hijyenik ortamda ekmeklerini üretmeleri ve halkımızın güvenilir bir şekilde ekmeğini yemesini sağlamaktır” denildi.