|
Tweet |
Kaymakam Osman Uğurlu’dan Oda Başkanlarına Hayırlı Olsun Ziyareti
Nizip Kaymakamı Osman Uğurlu, ilçede faaliyet gösteren meslek odalarının yapılan olağan genel kurulları sonrası yeniden başkanlığa seçilen oda başkanlarına hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyaret kapsamında Nizip Sebzeciler ve Bakkallar Odası Başkanı Mustafa Canpolat, Nizip Kahveciler ve Lokantacılar Odası Başkanı Hüseyin Ekmekçi, Nizip Ekmekçiler Odası Başkanı Abdullah Yılmaz, Nizip Elektrikçiler ve Benzerleri Odası Başkanı Süleyman Çetin, Nizip Berberler ve Kuaförler Odası Başkanı Mustafa Doğan ile Nizip Terziler ve Benzerleri Odası Başkanı Mehmet Karakuş ile bir araya gelindi.
Kaymakam Osman Uğurlu, oda başkanlarını tebrik ederek yeni dönemin ilçeye ve esnaf camiasına hayırlı olmasını temenni etti. Esnaf ve sanatkârların yerel ekonominin can damarı olduğunu vurgulayan Uğurlu, kurumlar arası iş birliği ve dayanışmanın önemine dikkat çekti. Uğurlu açıklamasında, “Meslek odalarımız, esnafımızın sesi ve en önemli temsil noktalarıdır. Genel kurullar sonrası güven tazeleyen başkanlarımızı kutluyor, yeni dönemde başarılı çalışmalar diliyorum. Kamu kurumları olarak her zaman yapıcı iş birliklerine açık olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getiren oda başkanları ise Kaymakam Uğurlu’ya teşekkür ederek, yeni dönemde esnafın sorunlarının çözümü ve mesleki gelişim adına çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti. Oda başkanları ortak açıklamalarında, “Esnafımızın beklentilerine cevap verecek projeler üretmeye, meslektaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz. Nazik ziyaretleri ve destekleri dolayısıyla Sayın Kaymakamımıza teşekkür ederiz” dedi.
Gerçekleşen ziyaretler, karşılıklı iyi dilek ve temennilerin ardından hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.
#Nizip #OsmanUğurlu #NizipKaymakamlığı #EsnafOdaları #MustafaCanpolat #HüseyinEkmekçi #AbdullahYılmaz #SüleymanÇetin #MustafaDoğan #MehmetKarakuş #HayırlıOlsun #NizipHaber