Gaziantep Organize Sanayi'de Yangın
Gaziantep Organize Sanayi'de yangın çıktı.
Güncelleme: 16-08-2024 11:24:03 Tarih: 16-08-2024 11:14
Nizip Belediye Başkanı Ali Doğan:"Nizip Belediyesi olarak itfaiye ekiplerimize destek icin Gaziantep Organize Sanayi bölgesinde çıkan fabrika yangını söndürme çalışmaları sürüyor .
Ekiplerimiz de çalışmalara aktif şekilde katılıyor.
Can kaybının yaşanmamasını temenni ediyor, geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz ."dedi.
Kaynak: Nizip Tercüman Gazetesi
Editör: Lamia Kurt
Bu haber 492 defa okunmuştur.
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri