|
Tweet |
NİZİP TERCÜMAN GAZETESİ
Gaziantep bir önce milletvekilimiz Mehmet Sarı ve Nizip Belediye Meclis Üyelerinden Prof. Dr. Ahmet Ulaşan’a Hayırlı Olsun Ziyareti
AK Parti Nizip Belediye Meclis Üyesi, 22., 23. ve 24. Dönem Gaziantep Milletvekili, aynı zamanda geçmiş dönem Nizip Belediye Başkanı Mehmet Sarı, Gaziantep Şehir Hastanesi Başhekimliği görevine atanan Prof. Dr. Ahmet Ulaşan’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.
Gerçekleştirilen ziyarete Nizip Belediye Meclis Üyeleri Mustafa Polat, srilanka Başkonsolosu Av. Süleyman Çiçek ve Belediye eski meclis üyesi Doğan Aslan da katıldı.
Samimi ve verimli bir ortamda gerçekleşen görüşmede, Gaziantep’in sağlık alanındaki gelişimi, şehir ve ülke gündemine ilişkin konular ile kamu kurumları arasındaki iş birliğinin önemi değerlendirildi. Görüşmede ayrıca, vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin daha da geliştirilmesine yönelik temenniler dile getirildi.
Mehmet Sarı, Prof. Dr. Ahmet Ulaşan’ın yeni görevini tebrik ederek başarı dileklerinde bulundu. Sarı, Gaziantep’in kalkınması ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılması adına kurumlar arasında sürdürülecek uyumlu çalışmaların büyük önem taşıdığını ifade etti.
Ziyaret, karşılıklı iyi niyet temennilerinin paylaşılması ve hatıra fotoğrafının çekilmesinin ardından sona erdi.