|
Tweet |
Belediye Başkanı Sarı işçilerle iftar yaptı
Nizip Belediye Başkanı Mehmet Sarı, Belediye bünyesinde görev yapan personellerle iftar sofrasında bir araya geldi.
İkinci Bahar Restaurantta düzenlenen iftar yemeğine Belediye Başkan yardımcıları, Fen İşleri, Park Bahçeler, Temizlik İşleri Müdürlüğü ile Güvenlik biriminde görev yapan personeller katıldı.
Yemek öncesinde çalışanları ile yakından ilgilenen ve bir süre sohbet eden Başkan Sarı, mesai arkadaşları ile birlikte iftarda bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadığını belirtti.
Nizip Belediyesi olarak önemli hizmetleri hep birlikte sunmaya devam edeceklerini ifade eden Sarı şunları kaydetti.
"Yardımlaşma ve dayanışmanın arttığı, sevginin, saygının, sabrın ve kardeşliğin daha da güçlendiği, birlik ve beraberliğin bir kat daha pekiştiği, Ramazan ayının tüm vatandaşlara hayırlar getirmesini temmeni ediyor bu akşamki iftar programımıza katılan tüm çalışma arkadaşlarıma ise teşekkür ederim" dedi.