|
Tweet |
Belediye Başkanı Mehmet Sarı, Polis Haftası etkinlikleri kapsamında İlçe Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret etti.
Ziyarette, İlçe Emniyet Müdürü Fazlım Demir ve tüm polislerin haftasını kutlayan Belediye Başkanı Mehmet Sarı, "Türk Polis Teşkilatı'nın 178. kuruluş yıldönümünde şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnetle yad ediyor, halkımızın huzuru ve güvenliği için gece gündüz demeden çalışan ve yurdumuzun her köşesinde özellikle de ilçemizde görev yapan tüm polislerimizin Polis Haftası'nı kutluyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum" dedi.
Gerçekleşen ziyarete, AK Parti Nizip İlçe Başkanı Mehmet Fatih Uzunaslan, Belediye Başkan Yardımcısı Hakan Avcı, Sri Lanka Fahri Konsolosu Süleyman Çiçek ve AK Parti Nizip İlçe Başkan yardımcısı Muharrem Cankesen eşlik etti.