|
Tweet |
BAŞKAN MUSTAFA GÜZEL’DEN UYARI VE MÜJDE
Karkamış Belediye Başkanı Mustafa Güzel, 25 Mart 2026 itibarıyla 13 yıl sonra aktif hale gelecek olan Karkamış – Nusaybin demiryolu hattı sebebiyle, ilçedeki demiryolu hatlarının yeniden aktif trafiğe açılacağını duyurarak vatandaşlara hayati uyarılarda bulundu.
Başkan Güzel, ayrıca mevcut Gaziantep-Nizip Raybüs hattının Karkamış’a kadar uzatılması için de girişim başlattıklarını bildirdi.
Demiryollarında Güvenlik Kurallarına Titizlikle Uyalım" Uzun bir aradan sonra rayların yeniden hareketleneceğini ifade eden Başkan Mustafa Güzel, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"İlçemiz sınırlarından geçen demiryollarının yeniden aktif kullanılacak olması nedeniyle, hemşehrilerimizin can ve mal güvenliğini korumak adına; hemzemin geçitlerde ve demiryolu hatlarında çok daha dikkatli olmalarını, trafik kurallarına ve tren geçiş önceliğine titizlikle uymalarını önemle rica ediyorum."
Raybüs Karkamış’a Uzatılıyor: Gaziantep-Nizip-Karkamış Hattı Hedefimiz İlçenin ulaşım ağını güçlendirmek için kararlı olduklarını belirten Güzel, "Halihazırda hizmet veren Gaziantep-Nizip Raybüs hattının güzergahının Gaziantep-Nizip-Karkamış olacak şekilde ilçemize kadar uzatılması noktasında gerekli girişimleri başlattık.
Karkamışlı hemşehrilerimizin şehre konforlu, hızlı ve ekonomik bir şekilde ulaşması temel önceliğimizdir. İlçemizin ulaşım standartlarını yükseltmek için çalışmalarımız devam edecektir," dedi.