|
Tweet |
BAŞKAN GÜZEL: SÖZ VERDİK, TAKİBİNİ YAPTIK ve SONUÇ ALDIK
Karkamış Belediye Başkanı Mustafa Güzel; AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve ilçe belediye başkanları ile birlikte Ankara’da gerçekleştirdiği temaslardan müjdeyle döndü. Geçtiğimiz günlerde hizmete giren yük treninin ardından, şimdi de yolcu treni için görüşmeler tamamlandı.
TCDD Genel Müdürü Veysi Kurt’u ziyaret eden Başkan Mustafa Güzel, Karkamış halkının özlemle beklediği yolcu seferlerini gündeme getirdi. Görüşme neticesinde, Nizip-Gaziantep hattının Karkamış’ı da kapsayacak şekilde genişletilmesi kararlaştırıldı. Hazırlıkların tamamlanmasıyla birlikte yolcu seferleri çok yakında başlayacak.
Ankara temaslarını değerlendiren Başkan Mustafa Güzel, şunları söyledi:
"Geçtiğimiz günlerde yük trenimizi raylara indirmiştik. Şimdi ise hemşehrilerimizin taleplerini toplayarak yolcu treni hizmete giriyor. TCDD Genel Müdürümüz Sayın Veysi Kurt talebimize olumlu yanıt verdi, seferler çok yakında başlıyor. Ankara'da ilçemizle ilgili diğer konularda da verimli görüşmeler yaptık. Bizlere her zaman destek olan kıymetli Bakanlarımız Sayın Abdulhamit Gül’e ve Sayın Fatma Şahin’e teşekkür ediyorum. Karkamış’ımıza hayırlı olsun."