|
Tweet |
NİZİP TERCÜMAN GAZETESİ
Ali Doğan, belediye personeliyle düzenlenen iftar programında birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Başkan Doğan, “Birlikte çalışmanın emeğini, aynı sofrada paylaşmanın bereketini yaşadık… Birbirinden kıymetli mesai arkadaşlarımızla iftar soframızda bir araya geldik; hem gönüllerimizi buluşturduk hem de bayramın kardeşlik iklimini birlikte soluduk” ifadelerini kullandı.
İftarın ardından gerçekleştirilen bayramlaşma programıyla birlik ve beraberliğin pekiştirildiğini vurgulayan Doğan, aynı hedef doğrultusunda omuz omuza çalışan ekip ruhuna dikkat çekti. Belediye çalışanlarının büyük bir aile olduğunu belirten Doğan, “Bu şehre hizmet eden her bir mesai arkadaşıma teşekkür ediyor; şimdiden hayırlı bayramlar diliyorum” dedi.